Prowadzisz własną działalność? Zapewne wiesz, że nie łatwo jest zaistnieć na rynku i przebić się przez tłum innych firm oferujących takie same usługi.
Profil firmowy na Facebook
Spraw, by Twoja firma była rozpoznawalna i kojarzona z najwyższej jakości usługami. Wydaje się proste, prawda? Niestety tylko wydaje się.
Współczesny rynek obfituje w firmy oferujące to samo i wcale nie jest łatwo być oryginalnym, wyróżnić się, dać zapamiętać.
Staraj się robić swoje najlepiej, jak to możliwe i wymagaj takiegoż profesjonalizmu od swoich pracowników. To z pewnością sprawi, że Twoi klienci będą polecać Cię znajomym. Jednak, gdy odkryją firmę, która okaże się nie gorsza, ale będzie bardziej kojarzona, mogą odejść do konkurencji. Co wtedy?
Jak reklamować się na Facebook?
To bardzo popularne hasło i ta popularność jest uzasadniona. Rzeczywiście, jeśli mamy do wyboru firmę, o której dużo słyszymy, często spotykamy się z jej nazwą i drugą, teoretycznie taką samą, ale nikomu nieznaną to wybieramy tę pierwszą. Dlatego, aby zyskać klientów zadbaj o rozpoznawalność swojej marki.
Reklama na FB, jaką wybrać?
Duże firmy mają swoje miejskie bilbordy, reklamy w radio czy telewizji. Są to miejsca, gdzie reklama jest dobrze widoczna i dostępna dla wielu odbiorców.
Zaczynając działalność także warto pokazać się w mediach. Najlepszym i najtańszym sposobem autoreklamy jest internet. Oprócz stworzenia strony internetowej, dla zwiększenia grona odbiorców dobrze jest stworzyć firmowy profil w mediach społecznościowych; np. na FaceBook. Tam możemy pokazywać działania naszej firmy, a klienci mają możliwość napisania opinii, która będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających.
Z portali społecznościowych korzysta obecnie mnóstwo ludzi więc pokazanie się właśnie tam zapewni nam niemały rozgłos.
Można przez to pozyskać więcej klientów, to fakt 🙂