Co nowego w systemie OptiMES? Monitorowanie maszyn i zamówienia do dostawców

Przemysł produkcyjny nie lubi przestojów. Nowoczesne technologie też od nich stronią. Dlatego zespół Syneo.pl bez wystchnienia poszukuje nowych rozwiązań, które ułatwią planowanie produkcji, sprawią, że optymalizacja produkcji nastąpi płynnie i efektywnie, a przede wszystkim pozwala poznać, czym jest wydajna produkcja.

Nowe funkcjonalności udostępnione w ramach systemu OptiMES to narzędzia dotykające kolejnych dwóch, niezwykle ważnych, obszarów działania przedsiębiorstwa produkcyjnego. Pierwszym z nich jest monitoring maszyn produkcyjnych, który daje podstawę do wykorzystania ich możliwości w sposób optymalny i opłacalny dla właściciela firmy. Drugi to zamówienia do dostawców, które bardzo znacząco wpływają na tryb pracy produkcji i niejako kształtują jej wydajność. To funkcje, o które warto zadbać, by mieć pewność, że wszystkie zasoby i możliwość produkcyjne są zagospodarowane wydajnie, a inwestycja w nie faktycznie przynosi zyski.

Monitoring maszyn

  • możliwość dodawania do aplikacji dowolnej liczby maszyn, przez dodanie adresów IP;
  • obsługuje maszyny sterowane PLC, CNC, a także konwencjonalne;
  • przykłady systemów, z którymi bezproblemowo współpracuje: Fanuc, Heindenhain, Boenigk Electronics, Mitsubishi, wybrane kontrolery PLC (S5/S7), protokoły MQTT, MTConnect czy OPC UA;
  • działa na dowolnym urządzeniu, komputerze stacjonarnym, tablecie, laptopie, smartfonie;
  • proste wdrożenie – przez rejestrację w systemie oraz instalację narzędzia do konfiguracji aplikacji;
  • kluczowe wskaźniki efektywności wyliczone automatycznie (m.in. OEE, MTTR, MBTF)

Zamówienia do dostawców

  • generują się automatycznie;
  • zamówienia zawsze na czas i zawsze zgodne z realnym zapotrzebowaniem;
  • planowanie zamówień bierze pod uwagę również lead time;
  • szybkie porównanie zleceń spływających do produkcji i stanów magazynowych;
  • automatyczne wysyłanie zamówień do dostawców;
  • przyspieszenie i uproszczenie procesu zamówień surowców;
  • wyeliminowanie błędów, opóźnień, nadwyżek i niedoborów.

Możliwość skorzystania z powyższych opcji to bezcenna wartość dla wszystkich fabryk. Razem z pozostałymi modułami systemu OptiMES stanowią niezbędnik świadomego przedsiębiorcy nastawionego na sukces.

Dostęp do wiedzy i narzędzi tworzonych przez Syneo.pl można uzyskać na kilka sposobów. Najlepiej zacząć od bezpośredniego kontaktu – telefonicznie 517 827 436 lub mailowo na biuro@syneo.pl. W końcu nic innego nie pozwala tak dobrze poznać partnera biznesowego jak rozmowa i poznanie się. Tych, którzy wolą od razu działać odsyłamy do strony internetowej optimes.syneo.pl, gdzie można dokonać darmowej rejestracji w systemie i rozpocząć niezobowiązujący okres testowy.

Poprzedni artykułSzkoły językowa on-line. Sprawdź, jak wygląda nauka angielskiego przez komunikator Skype.
Następny artykułSystem WMS w ramach oprogramowania OptiMES – perfekcyjne połączenie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj